УВАГА!
Шановні батьки
майбутніх першокласників!
З 25 березня 2024 року до 31 травня 2024 року триватиме прийом документів до 1-х класів
школи № 324 на 2024-2025 навчальний рік.
Записатись на подачу документів можна
з 01 березня 2024 року
за телефоном (044)4530487 з 13.00 до 16.00.
Години прийому документів:
вівторок 14.00-16.00
середа 14.00-16.00
четвер 14.00-16.00
(за попереднім записом за телефоном (044)4530487 з 13.00 до 16.00)
Територія обслуговування закладу освіти № 324
Вул. Вадима Гетьмана |
№ 34, 36, 38, 40, 42, 44, 44А,46, 46А |
Вул. Андрія Мельника |
№ 21, 25, 31/2А |
Вул. Тетянинська |
№ 6, 7, 9, 8/7, 33 |
Вул. Миколи Голего |
№ 6, 7А, 7В, 12, 28/32, 28А |
Вул. Ніжинська |
№ 5, 7. 10, 16, 18, 20, 29А, 29Б, 29В, 29Г, 29Д, 29Е |
Вул. Слов`янська |
№ 28 |
Вул. Нижньоключова |
№ 14 |
Зарахування на вільні місця відбуватиметься після 31 травня 2024 року та упродовж навчального року у порядку надходження заяв.
Документи для зарахування до закладу:
1) заява про зарахування до закладу (за зразком) одного з батьків дитини (опікуна, іншого законного представника), з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника та документів, що підтверджують місце проживання дитини чи одного з батьків (осіб, які їх замінюють) на території обслуговування закладу.
2) копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал відповідного документа);
3) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду»;
4) оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами чи висновку психолого-медико-педагогічної консультації (у разі наявності).
Документи можна подати власноруч або скановані копії чи фотокопії, направлені нарочним, електронною поштою sch324@ukr.net, родичем (за вибором заявника). А оригінали документів та медичні довідки подаються до закладу освіти не пізніше 19 серпня 2024 року.
Присутність дитини під час подання заяви, зарахування не є обов`язковою.
Право на першочергове зарахування мають діти:
- які проживають на закріпленій за закладом території обслуговування (мікрорайон);
- є рідними братами та/або сестрами дітей, які навчаються в закладі № 324;
- є дітьми працівників закладу № 324.
Під час подачі документів в електронному вигляді необхідно довести право на першочерговість зарахування, надавши для цього сканкопії відповідних документів.
Перелік документів для підтвердження права дитини, яка проживає/перебуває на території обслуговування школи, на її першочергове зарахування
1) Копія одного з документів, до яких вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) одного з батьків дитини з відміткою про реєстрацію місця проживання на території обслуговування закладу (під час подання документів пред’являється оригінал відповідного документа).
2) Довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків), що видається відповідно до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. №207.
3) Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання/перебування особи (дитини або одного з її батьків).
4) Довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
5) Копія документа, що засвідчує право власності на відповідне житло або право на користування ним (договір на користування житловим приміщенням має бути нотаріально посвідчений (крім договору на користування кімнатою в гуртожитку).
6) Рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання.
7) Довідки про проходження служби у військовій частині (додаток 10 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207).
8) Документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму, піднайму, оренди тощо), укладений між фізичними особами за умови, що користування відповідним житлом є реальним і здійснюється за згодою та волевиявленням власника майна; засвідчення цих двох обставин може відбуватися в різний, але прийнятний спосіб чи укладений між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку.
9) Акт обстеження умов проживання (додаток 9 до Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866).
10) Акт обстеження матеріально-побутових умов (затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2004 року № 95, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 08 червня 2004 року за № 703/9302).
Під час подання заяви пред’являється оригінал відповідного документа.
Зустріч батьків першокласників з класними керівниками відбудеться
28 серпня 2024 року.
Зустріч класних керівників з першокласникими відбудеться
29 серпня 2024 року.
Пам’ятка для батьків
Ставлення до першокласника
Ø Піднімайте дитину вранці спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
Ø Не підганяйте, розраховуйте час. Це Ваш обов’язок, якщо ж Ви це питання не вирішили — дитина в цьому не винна.
Ø Побажайте дитині успіхів, збираючи її до школи. Уникайте застережень: «Дивись, поводься гарно!», «Без зауважень!» тощо.
Ø Зустрічайте дитину зі школи спокійно. Дайте їй розслабитися (згадайте, як Вам важко після напруженого робочого дня). Коли дитина збуджена і хоче з Вами чимось поділитися, не відмовляйте їй у цьому.
Ø Не наполягайте на поясненні. Якщо дитина замкнулася в собі, її щось турбує, то нехай спочатку заспокоїться, потім сама все розповість.
Ø Не вислуховуйте зауваження вчителя в присутності дитини. Говоріть з дитиною спокійно, а вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку.
Ø Не вживайте у спілкуванні з дитиною умовних речень. Наприклад, таких: «Якщо ти будеш добре поводитися, то…».
Ø Знаходьте впродовж дня півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими мають бути справи дитини, її проблеми та радощі.
Ø Обирайте спільну тактику спілкування всіх дорослих із дитиною. Розбіжності щодо виховання дитини узгоджуйте без неї, радьтеся з учителем, практичним психологом, читайте спеціальну літературу для батьків.
Ø Будьте завжди уважними до стану здоров’я дитини. Коли щось її турбує: головний біль, вона себе погано почуває, — це свідчить про її втому, перевантаження.
Ø Читайте дитині, особливо перед сном, наспівуйте, кажіть лагідні слова. Це її заспокоїть, зніме напруження, допоможе спокійно заснути,
відпочити. Завтра новий день, дитина має бути готова до нього, а допомогти їй у цьому мають батьки своїм добрим ставленням.
Орієнтовний режим дня для першокласника
Орієнтовний розподіл часу |
Режимні моменти |
Поради батькам |
7:00–7:30 |
Пробудження, підйом, ранкова гімнастика, водні процедури, ранковий туалет, прибирання ліжка |
Ранок у багатьох сім’ях проходить напружено, особливо тоді, коли дорослі поспішають на роботу. Проте якщо дитину привчеили рано лягати спати, звечора готувати все необхідне до занять, то особливих труднощів у дотриманні цього режимного моменту не буде відчутно |
7:30–7:50 |
Сніданок |
Дитині потрібен повноцінний сніданок (гаряча страва, чай, фрукти), оскільки попереду — напружена розумова праця |
7:50–8:15 |
Дорога до школи |
Із дому слід виходити завчасно, йти енергійно. Дитині слід показати найбезпечніший шлях до школи і час від часу нагадувати про дотримання правил дорожнього руху |
8:15–12:30 |
Заняття в школі |
Уроки в школі зазвичай починаються о 8:30. Тож дитині потрібен час, щоб привітатися з однокласниками, налаштуватися на уроки й підготувати все необхідне до першого уроку |
12:30–13:00 |
Повернення зі школи |
Повертаючись зі школи, не варто поспішати. Розмірена хода знімає м’язове напруження |
13:00–13:30 |
Обід |
Бажано, щоб за обідом дитина з’їдала три страви. Уживання лише другої страви нерідко призводить до захворювання органів травлення. Сідаючи обідати, дитина має перевдягнутися, помити руки, а після обіду — помити посуд, навести лад на столі |
13:30–14:30 |
Післяобідній відпочинок |
Для першокласників важливо після уроків розслабитися і відпочити в ліжку |
Розвиток пізнавальної сфери учня початкової школи
Увага
Ø Використовуйте дидактичні ігри з чіткими правилами.
Ø Долучайте дитину до виконання завдань за попередньо розробленим планом дій, за допомогою схеми або за Вашим словесним описом, наприклад, таких:
§ створення будинків із конструктора;
§ малювання;
§ аплікація тощо.
Ø Учіть дитину переказувати тексти за схематичним планом, складеним Вами.
Ø Пропонуйте дитині виконати такі вправи:
§ повторювати слова, цифри, речення, сказані Вами;
§ завершувати незавершені фрази;
§ повторювати запитання, на які необхідно відповісти.
Ø Учіть дитину порівнювати, аналізувати зразок і результат своєї роботи або роботи інших, знаходити і виправляти помилки.
Ø Частіше пропонуйте дитині, особливо з низьким показником розвитку уваги, виконати вправи з поступовим ускладненням завдання, зокрема:
§ у газеті на одній зі сторінок закреслити всі літери «а», намагаючись не пропустити жодної;
§ закреслити всі літери «а» та обвести кружечком усі літери «к»;
§ закреслити всі літери «а», обвести кружечком усі літери «к» та підкреслити всі букви О.
Мислення
Ø Розширюйте кругозір дитини, її основні уявлення про природні, соціальні явища, спонукайте дитину набувати нові знання і враження, обговорюючи з нею прочитані книжки, аналізуючи поведінку людей.
Ø Просіть дитину після читання їй уголос казок, розповідей переказати їх, відповісти на запитання, поставити свої.
Ø Розвивайте в дитини вміння вибудовувати розповідь за картинкою, планом, темою; допомагайте формулювати висновки, міркування.
Ø Додавайте завдання для копіювання зразка і відпрацювання окремих графічних навичок під час заняття з малювання, ліплення, виготовлення різних виробів. Це дасть змогу розвивати вміння планомірно досліджувати предмети, фантазувати, уявляти.
Ø Включайте в заняття завдання на порівняння декількох предметів або явищ, класифікацію, узагальнення різних предметів за загальними ознаками, знаходження «зайвого слова» або зображення, не пов’язаного загальною ознакою з іншими, складання цілого з частин.
Ставлення до обдарованої дитини
Ø Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині, щоб вона могла знайти розраду в разі своїх розчарувань і невдач.
Ø Підтримуйте здібності дитини до творчості, уникайте негативного оцінювання творчих спроб дитини.
Ø Будьте терпимі до несподіваних ідей дитини.
Ø Дозволяйте дитині, якщо вона бажає, самостійно займатися власними справами, адже надлишок опіки обмежуватиме її творчість.
Ø Допомагайте дитині формувати власну систему цінностей.
Ø Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви в процесі творчого пошуку, адже так вона збереже власний творчий імпульс.
Ø Намагайтеся відповідати на всі запитання дитини.
Поясніть, що не на всі запитання можна дати вичерпну відповідь. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.
Ø Допомагайте дитині адекватно цінувати в собі творчу особистість.
Ø Виявляйте симпатію до перших спроб дитини глибше пізнати себе.
Ø Учіться самі та навчайте дитину активно спілкуватися з оточенням.
Ø Пояснюйте дитині, що для того, щоб навчитися правильно говорити, треба навчитися читати і слухати.
Ø Записуйте нові слова у словник, тренуйтеся їх вимовляти та використовуйте їх під час спілкування з дитиною, адже це сприятиме збагаченню словникового запасу.
Ø Добирайте спільно з дитиною до нових слів антоніми та синоніми, вивчайте ті слова, що вживають у переносному значенні.
Ø Уникайте у власному мовленні слів-паразитів, непотрібних повторів.
Ø Під час побудови речень уникайте складних синтаксичних конструкцій.
Ø Сприймайте членів педагогічного колективу як партнерів — вони теж зацікавлені в тому, щоб дитина навчалася в спокійній обстановці.
Ø Пам’ятайте про важливість словесної підтримки: «Я тебе люблю», «Я пишаюся тобою» — дітям будь-якого віку необхідна емоційна підтримка батьків.
Профілактика насильства
Ø Будьте прикладом для своєї дитини. Пам’ятайте, що вона наслідує Вашу поведінку, а отже, саме Ви навчаєте її, як давати раду своїм проявам гніву.
Ø Намагайтеся частіше відвідувати школу, у якій навчається дитина, а якщо вона пригнічена через проблеми у школі, — втручайтеся!
Ø Сприймайте членів педагогічного колективу як партнерів — вони теж зацікавлені в тому, щоб дитина навчалася в спокійній обстановці.
Ø Пам’ятайте про важливість словесної підтримки: «Я тебе люблю», «Я пишаюся тобою» — дітям будь-якого віку необхідна емоційна підтримка батьків.
Ø Якщо дитина під час перегляду фільму чи телепрограми побачила сцену насильства, то доцільно поговорити з нею про це, а не просто припинити перегляд. Поясніть їй, що здебільшого випадків насильство, що показують по телебаченню, — це продукт, створений для того, щоб тримати глядача в напруженому стані. І це не означає, що таку модель поведінки необхідно наслідувати у повсякденному житті.
Ø Поговоріть із дитиною про небезпечність спілкування з особами з кримінальною та асоціальною поведінкою.
Ø Частіше спілкуйтеся з дитиною, виявляйте зацікавленість її справами.
Ø Заохочуйте бажання дитини говорити з Вами про свої страхи, про те, що її непокоїть і дратує. Батьки мають уміти слухати і, головне, — чути про тривоги своєї дитини, поділяти її інтереси та почуття, а також надавати влучні поради щодо того, як долати агресію.
Ø Спостерігайте за манерою спілкування своєї дитини. Якщо вона постраждала від насильства, намагайтеся спершу з’ясувати обставини цього факту, а потім вирішуйте, яким чином можна зарадити дитині.
Профілактика психологічних травм у дитини шкільного віку
ü Любіть та підтримуйте свою дитину. Гарне ставлення батьків допоможе їй зрозуміти — життя прекрасне.
ü Пам’ятайте, що виховання дитини потребує терпіння, самовідданості та внутрішньої стабільності.
ü Розвивайте своє вміння зі щирим інтересом розпитувати дитину, вислуховувати її.
ü Розширюйте уявлення дитини про людські почуття.
ü Учіть дитину адекватно реагувати на певну подію, вчинок, результат діяльності.
ü Навчайте з оптимізмом ставитися до труднощів, розповідайте, як їх можна подолати.
ü Розвивайте власну силу волі та адекватну вимогливість до себе.
ü Пам’ятайте, що дитині потрібен час для відпочинку, не перевантажуйте її.
ü Допомагайте дитині повірити в себе та у свої сили.
ü Намагайтеся бути одночасно вимогливим і справедливим.