Анкетування педагогічних працівників
по темі «Освітнє середовище закладу»
(забезпечення комфортних та безпечних умов праці)
1.Чи задоволені Ви облаштуванням території довкола закладу?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Чи задоволені Ви дизайном приміщення?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Чи задоволені Ви облаштуванням території та приміщень закладу щодо уникнення загрози травмування?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Чи задоволені Ви забезпеченням комфортного теплового режиму в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Чи задоволені Ви освітленням в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Чи задоволені Ви якістю прибирання в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Чи задоволені Ви раціональністю використання приміщень в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Чи задоволені Ви умовами харчування в їдальні?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Чи задоволені Ви якістю харчування в їдальні?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Чи задоволені Ви налагодженою системою роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Чи задоволені Ви налагодженою системою роботи з адаптації новоприбулих педагогічних працівників до професійної діяльності?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Чи задоволені Ви безпечністю та психологічним комфортом освітнього середовища?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Який відсоток здобувачів освіти Вашого класу, в разі потреби, отримували у закладі освіти психолого-соціальну підтримку?
_________ %
Анкетування батьків по темі «Освітнє середовище закладу»
(забезпечення комфортних та безпечних умов праці)
1.Чи задоволені Ви облаштуванням території довкола закладу?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Чи задоволені Ви дизайном приміщення?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Чи задоволені Ви облаштуванням території та приміщень закладу щодо уникнення загрози травмування?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Чи задоволені Ви забезпеченням комфортного теплового режиму в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Чи задоволені Ви освітленням в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Чи задоволені Ви якістю прибирання в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Чи задоволені Ви раціональністю використання приміщень в закладі?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Чи задоволені Ви умовами харчування в їдальні?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Чи задоволені Ви якістю харчування в їдальні?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Чи задоволені Ви налагодженою системою роботи з адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Чи задоволені Ви безпечністю та психологічним комфортом освітнього середовища?
О так, задоволений /задоволена
О переважно задоволений /задоволена
О переважно не задоволений / незадоволена
О незадоволений / незадоволена
О якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
Анкета для батьків здобувачів освіти
Шановні батьки!
Наш заклад освіти проводить дослідження, щоб оцінити якість освітніх і управлінських процесів та напрацювати рекомендації щодо вдосконалення своєї діяльності.
Ваша участь у цьому дослідженні є дуже важливою, бо Ви знаєте свою дитину і те, наскільки їй добре у школі.
Анкета анонімна, а результати опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Відповідаючи на кожне запитання, обирайте один варіант відповіді (якщо у формулюванні не вказано інше).
Будемо щиро вдячні за відповіді на всі запитання анкети.
Дякуємо за участь!
Дата анкетування ___________________________________
У якому класі навчається Ваша дитина (без літери, лише паралель) ______
1. У якому настрої ваша дитина, як правило, йде до школи:
o піднесеному, з радістю;
o здебільшого охоче;
o не проявляє особливих емоцій;
o здебільшого неохоче;
o пригніченому;
o відмовляється йти до школи;
o складно сказати
2. З чим Ви пов’язуєте небажання Вашої дитини йти до школи?
o упереджене ставлення з боку вчителя (вчителів);
o взаємини з однокласниками;
o взаємини з іншими учнями школи;
o упереджене ставлення з боку з адміністрації школи
o інше (вкажіть, що саме).
________________________________________________________________
3. У Вашої дитини виникали проблеми з адаптацією у закладі освіти:
o так;
o переважно так;
o іноді;
o ні; ніколи.
4. Вам завжди вдається, за потреби, поспілкуватися з керівництвом закладу освіти і досягти взаєморозуміння?
o так;
o переважно так;
o іноді;
o ні, ніколи.
5. Учителі справедливо оцінюють навчальні досягнення Вашої дитини?
o так, завжди;
o переважно так;
o іноді;
o ні, ніколи.
6. Ви отримуєте інформацію про критерії оцінювання навчальних досягнень учнів?
o так, завжди;
o переважно;
o іноді;
o ні, ніколи.
7. Педагоги закладу освіти забезпечують зворотній зв’язок із Вами?
o так, завжди;
o переважно так;
o іноді;
o ні, ніколи.
8. Ви задоволені організацією освітнього процесу в школі?
o так, задоволений / задоволена
o переважно задоволений / задоволена;
o переважно не задоволений / не задоволена;
o не задоволений / не задоволена.
якщо не задоволені, вкажіть, чим саме
________________________________________________________________
9. На чию допомогу Ви найчастіше розраховуєте в школі у розв’язанні проблемних ситуацій з дитиною (можливо обрати кілька варіантів відповідей)?
□ директора;
□ заступника директора;
□ класного керівника;
□ шкільного психолога;
□ соціального педагога;
□ педагогів;
□ інших батьків;
□ органів управління освітою.
10. Як Ви оціните освітнє середовище за 4-бальною шкалою (1 – дуже погано … 4 – відмінно)
Перелік тверджень 1 2 3 4
Облаштування території -
Дизайн приміщень (вестибюлі, рекреації, актова зала) -
Чистота та облаштування навчальних кабінетів -
Чистота та облаштування туалетних кімнат-
Чистота та облаштування спортивної зали -
Температурний режим у закладі освіти -
11. Ваша дитина харчується у закладі освіти?
o так, завжди;
o переважно так;
o іноді;
o ні, ніколи.
12. Чи ознайомлені Ви з правилами поведінки, що прийняті у закладі та дотримуєтеся їх? o ознайомлений/на і приймаю;
o ознайомлений/на, але не приймаю;
o мене не влаштовують правила поведінки через порушення прав дітей;
o нічого не знаю про правила поведінки.
13. Ви отримуєте інформацію про діяльність закладу освіти: (можливо обрати кілька варіантів відповідей)
□ під час батьківських зборів;
□ від класного керівника;
□ із спільнот в соціальних мережах;
□ із сайту;
□ важко отримати інформацію.
14. Чи порушуються Ваші права учасника освітнього процесу?
o практично не порушуються;
o інколи порушуються, але вирішуються;
o інколи порушуються і не вирішуються;
o систематично порушуються.
15. Школа враховує думку батьків під час прийняття важливих управлінських рішень?
o так, завжди;
o частково враховує;
o переважно не враховує;
o не враховує.
16. Чи вчасно розглядалися Ваші звернення до керівництва та вживалися відповідні заходи реагування на них?
o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування цілком задоволений/а;
o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування переважно задоволений/а;
o так, звернення розглядалися вчасно, заходами реагування не задоволений/а;
o ні, звернення не розглядалися вчасно, заходи реагування не вживалися;
o я не звертався / не зверталася до керівництва зі зверненням.
17. Якого запитання або запитань не вистачає у цій анкеті?
Поставте, будь ласка, собі це запитання … … і надайте на нього відповідь Дякуємо за відповіді!
Анкета для педагогічних працівників
1. Які методи Ви застосовуєте на своїх уроках? (Поставте вищий бал (6) біля методу, який застосовуєте найчастіше. Решту балів виставте за ранжиром без повторення.):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Які технічні засоби Ви використовуєте на уроках? (Поставте їх за порядком (від 1) по мірі використання.)
1.
2.
3.
4.
3. Чи існує, на Вашу думку, у закладі освіти єдина політика навчання і виховання?
- так;
- ні;
- не знаю.
4. Чи впроваджувалися у закладі освіти протягом останніх трьох років інновації?
- так;
- ні;
- не знаю.
5. Чи намагається заклад освіти поширювати власний інноваційний досвід?
- так;
- ні;
- не знаю.
6. Які завдання, на Вашу думку, є найважливішими в роботі закладу освіти? (Поставте вищий бал (11) біля того завдання, яке Ви вважаєте найпріоритетнішим. Решту балів виставте за ранжиром без повторення.):
- формувати особистість, здатну критично мислити;
- підготувати здобувачів освіти до конкуренції на ринку праці;
- заповнити прогалини у вихованні та культурі здобувачів освіти, які приходять із різних середовищ;
- забезпечити у навчальному закладі можливість одержання здобувачами освіти якісної початкової освіти понад вимоги державних навчальних програм;
- формувати загальну культуру здобувачів освіти;
- формувати майбутню інтелектуальну еліту;
- навчати вміння вчитися;
- полегшити суспільну інтеграцію здобувачів освіти;
- сприяти розвитку особистості;
- розвивати самостійність, підприємливість та почуття відповідальності.
7.За якими формами відбувалося підвищення Вашої професійної кваліфікації? (можна обрати декілька варіантів відповідей):
- курси ІППО;
- конференції;
- методичні семінари;
- тренінги, майстер-класи;
- вебінари;
- онлайн уроки;
- обмін досвідом;
- самоосвіта;
- інше( вкажіть, які саме).
8.Що перешкоджає вашому професійному розвитку? (можна обрати кілька варіантів відповідей):
- опір з боку керівництва;
- відсутність матеріального заохочення з боку керівництва;
- недостатня матеріально-технічна база;
- погані умови праці;
- жодних перешкод;
- брак часу;
- інше.
9.Яку підтримку Ви надаєте здобувачам освіти в їхньому навчанні?
- створюю проєкти, забезпечую навчально-методичними, інформаційними, контрольними та іншими матеріалами;
- індивідуальні та групові консультації, тренінги, індивідуальна робота з творчими здобувачами освіти для їхньої участі у різних проєктах, індивідуальна робота зі здібними учнями по підготовці до учнівських олімпіад;
- особистісно-орієнтований підхід, створення ситуацій успіху як для кожного здобувача освіти, так і для всіх, обгрунтування діяльності, пов'язаної з подоланням труднощів, опануванням навчального матеріалу;
- оприлюднюю критерії оцінювання.
10.Які джерела/ресурси Ви використовуєте при розробленні календарно-тематичного планування? (можна обрати декілька варіантів відповідей):
- розробки з інтернет-сайтів;
- рекомендації Міністерства освіти і науки;
- досвід, запозичений у колег;
- спільна робота з колегами;
- власний досвід.
11.В розробленні яких документів Ви брали участь:
- освітня програма закладу освіти;
- стратегія розвитку закладу освіти;
- річний план роботи;
- освітня програма;
- положення про академічну доброчесність;
- антибулінгова програма;
- правила внутрішнього розпорядку;
- ні в якому.
12.Які критерії оцінювання Ви використовуєте для предмету (предметів), які викладаєте?
- розробляю власні, в тому числі спільно з дітьми;
- адаптую критерії МОН до умов роботи закладу;
- використовую виключно рекомендації МОН;
- вважаю, що критерії мені не потрібні.
13.Як здобувачі освіти дізнаються про критерії, за якими Ви оцінюєте їх навчальні досягнення? (можна обрати декілька варіантів):
- розміщую критерії оцінювання на сайті;
- пояснюю критерії здобувачам освіти;
- не інформую здобувачів освіти.
14.Що саме Ви робите для забезпечення академічної доброчесності у своїй професійній діяльності?
- при використанні чужих презентацій або інших матеріалів завжди вказую авторство;
- дотримуюсь етичних принципів та визнаних законом правил;
вказую авторство і джерела використаних матеріалів
- об’ктивно оцінюю результати навчання. Використовуючи чужі матеріали, роблю посилання на джерела інформації, мотивую здобувачів освіти на самостійне виконання навчальних завдань.
15.Вкажіть, у який спосіб Ви поширюєте свій педагогічний досвід? (можливо обрати декілька варіантів відповідей):
- публікації на сайті закладу освіти;
- у блогах у професійних спільнотах;
- у фахових виданнях на освітніх онлайн платформах;
- не маю оприлюднених публікацій;
- відкриті уроки для вчителів;
- виступи на м/к школи;
- інше.
16.Які форми комунікації з батьками Ви використовуєте? (можна обрати декілька варіантів):
- батьківські збори;
- індивідуальне спілкування;
- не бачу сенсу у комунікаціях;
- соцмережі;
- телефонні розмови.
17.Ви задоволені освітнім середовищем та умовами праці у закладі?
- цілком задоволений/на;
- переважно задоволений/на;
- переважно незадоволений/на;
- незадоволений/на.
18.Ви задоволені мотиваційними заходами ,які практикуються у закладі освіти?
- Так;
- переважно так;
- переважно ні;
- ні.
19.Психологічний клімат закладу сприяє співпраці педагогів?
- так, у закладі створені всі умови для співпраці;
- в цілому так, але співпраця, переважно, є ситуативною;
- в цілому ні, співпраця з колегами практично відсутня;
- психологічний клімат не сприяє співпраці.
20.У закладі освіти розроблені правила поведінки та учасники освітнього процесу дотримуються їх?
- правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними та дотримуються їх;
- правила поведінки у закладі освіти розроблені, учасники освітнього процесу ознайомлені з ними, але не дотримуються їх;
- у закладі освіти відсутні правила поведінки.
21.Яка Ваша роль у запобіганні проявам дискримінації в закладі освіти?
- бесіди про толерантність, турбота про різноманітні контакти, під час яких дитина пізнає різні середовища культури, звертаю увагу на допустиму лексику у спілкуванні, не допускаю висміювання відмінностей між людьми, висловлюю повагу до співрозмовника;
- якщо бачу такі ситуації, намагаюсь втрутитись, розібратись і по можливості вирішити цю ситуацію, якщо потрібно, звернутись до адміністрації;
- втручаюсь в такі ситуації, щоб запобігти конфліктам;
- бесіди профілактичні, ознайомлення з різними середовищами культури, не допускаю проявів булінгу і мобінгу;
- не помічав проявів дискримінації у нашому закладі освіти.
22.У закладі освіти реагують на Ваші звернення про випадки булінгу?
- так, завжди;
- переважно так;
- переважно ні;
- ні, ніколи;
- таких випадків не було.
23.У закладі освіти проводиться навчання, просвітницька робота за участі відповідних служб/органів/організацій для учасників освітнього процесу з метою виявлення ознак булінгу (цькування) та запобігання його прояву?
- так, регулярно проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
- так, проводяться регулярно, але тільки для здобувачів освіти;
- так, проводяться, але не більше 1-2 разів на рік;
- у закладі освіти не проводяться подібні інформаційні заходи.
24.У закладі освіти проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій, інструктажі з домедичної допомоги:
- так, регулярно проводяться навчання і інструктажі;
- все зводиться до підпису в журналах;
- вперше чую про такі заходи.
25.У закладі освіти розроблений алгоритм дій у разі нещасного випадку із учасниками освітнього процесу? Ви дотримуєтесь його?
- алгоритм дій розроблений, усі педагогічні працівники дотримуються його;
- алгоритм дій розроблений, але з ним не ознайомлений/ознайомлена;
- алгоритм дій розроблений, але я ним не користуюся, навіть за потреби;
- не володію інформацією.
26.У закладі освіти проводиться інформаційні, освітні заходи, спрямовані на формування негативного ставлення до корупції?
- так, проводяться з усіма учасниками освітнього процесу;
- так, проводяться, але тільки для здобувачів освіти;
- можуть проводитися лише за бажанням учасників освітнього процесу;
- у закладі не проводяться подібні заходи.
27.Яку тематику для професійного зростання Ви обирали упродовж останніх 5 років? (можна обрати декілька варіантів відповідей):
- законодавче забезпечення освітнього процесу;
- методичні аспекти викладання предметів та курсів;
- організація інклюзивної форми навчання;
- форми організації освітнього процесу;
- профілактика та прояви девіантної поведінки;
- психологічні аспекти роботи із здобувачами освіти;
- безпечне освітнє середовище;
- формування у здобувачів освіти громадянської позиції;
- ділове українське мовлення
- інший напрям.
28.Наскільки Ви погоджуєтесь із твердженням:
так, завжди/переважно так/ переважно ні/ні, ніколи:
- керівництво відкрите для спілкування;
- керівництво та педагогічні працівники співпрацюють;
- керівництво враховує позиції, надані педагогічними працівниками;
- педагогічні працівники можуть без побоювань висловлювати свою думку;
- права педагогічних працівників дотримуються у закладі.