Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В закладі освіти створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
-заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами;
-забезпечено безперешкодний доступ до приміщення закладу освіти для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату (встановлено пандус, однак не облаштовано окремі туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, відсутні ліфти, підйомники);
-будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;
-східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
-декілька класних кімнат, їдальня, медичний кабінет розташовані на 1 поверсі;
-територія шкільного подвір'я має вільний доступ для маломобільних груп населення;
-створено умови для розвитку – обладнано кабінет для проведення корекційно-розвиткових занять;
-відсутні пороги.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення.
У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.
Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені. Учням надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги.